(2008-2011)
Note: I only changed the template cuz the old one doesn't work any more

الثلاثاء، أكتوبر 21، 2008

يمكن علشان كده!!


هو ينفع حد ينشر رسالة فاضية ؟
بيتهيألي عادي ..

هو ليه المدونات فجأة بتختفي و تضيع من صاحبها ؟
علشان ببلاش يمكن
على فكرة دي حاجة غبية جدا .. يعني فجأة كده متلاقيش كلامك اللى كتبته فى شهور وخد من وقتك و مشاعرك .. والناس اللى ردت عليك و حسو بكلامك ..او حتى جاملوك .. ردودهم مش هتلاقيها .. أصلا مش هتلاقى حاجة خالص !

هو أنا لو مدونتي ضاعت هزعل ؟
هو أنا بدخل اصلا !
بيتهيألي هزعل
طيب انسخ البوستا ت واحتفظ بيها؟
ممكن .

هو ليه محدش مرتاح ؟
يمكن علشان مينفعش!
هو ليه أنا مش عارفة ارتاح؟
يمكن علشان غبية!
طيب ليه؟
ليه بحس اني غبية .. مع ان بيتهيألي اني مش غبية؟
هو العيب فين ؟
هو ليه دماغي مش مظبته ؟

هو ليه انا منمتش من امبارح ؟

هو ليه انا بكتب كده ؟

هو ليه حد يقرأ الكلام ده ؟
___________________

تحديث
__________

والله يا جماعة انتو فهمتوني غلط ، أو يمكن كلامي ماكنش واضح .. أنا كنت أقصد ان المدونة لما تضيع هتضيع كل حاجة ..ولما قلت الردود كان قصدي تفصيل بعد اجمال .. على اساس انها من المكونات -حتى لو فرضنا انها مجاملة- فالمدونة بمكوناتها بتاعتى ..محبش انها تضيع ..مش بالضرورة عشان حباها .. بس انا مبحبش حد ياخد حاجتي مني (انا عارفة انه خطأ اليكتروني ..عشان محدش يقول البت عندها عقدة اتهاض) .
ما علينا.. هي كانت ليلة غريبةاصلا ... وانا لما جيت قريت بعدين ، قلت ايه الكلام ده .
عموما تفاديا للمشاكل انا عملت زي ما محمد آل ربيع قاللى بس مش عشان الردود والله :) ..شكرا يا محمد .